Saltrans Verkoop & Verhuur B.V. is op zoek naar een gastvrije receptioniste/ administratief medewerker om ons team te komen versterken.

Wat wij bieden:
* Leuke én afwisselende werkzaamheden!
* Een parttime functie voor 16 tot 24 uur per week, met mogelijkheden voor fulltime.
* Een salaris indicatie van € 1.980 en € 2.170 op basis van 40 uur;
   Je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring.
* Uitzicht op een baan met vast contract bij goed functioneren.

De titel zegt het al, als receptioniste / administratief medewerker ben jij het aanspreekpunt van het bedrijf en klanten kunnen bij jou terecht met eventuele vragen of een gezellig praatje. Hiernaast neem je de telefoon op en houd jij je bezig met administratieve werkzaamheden.
Jij zorgt voor ondersteuning en helpt je collega’s, daar waar nodig, om alles goed te regelen voor onze klanten.

Wat wij vragen:
* Minimaal MBO werk- en denkniveau.
* Goede communicatieve, sociale en administratieve vaardigheden;
* MS Office heeft geen geheimen voor je.
* Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels, Duits is een pré.
* Je bent in het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer
* Woonachtig in regio Rotterdam en omstreken

Kom jij ons team versterken?

Geef in een motivatie kort aan waarom je graag bij Saltrans wilt werken.
Wij zullen jouw cv en motivatie bekijken en, indien voldoende aanleiding, je uitnodigen voor een oriënterend gesprek.

Zijn er nog aanvullende vragen op de vacature?
Neem dan contact op met ons contactpersoon, Esmée van den Berg, via telefoonnummer
010 4625877 of stuur een e-mail naar esmee@saltrans.nl

SOLLICITEER HIER!